Zobrazit fotografie
Speciální nástavba – dílna s generátorem na podvozku nákladního automobilu kat. N2
je svým vybavením určena k provádění prací zámečnického charakteru v zemědělství,
stavebnictví a jiných organizacích. Vozidlo je vhodné pro provoz na vozovkách se zpevněným i nezpevněným povrchem.
Účelové zařízení dílenské nástavby může být: větrání (posuvná okna, stropní výklopná ventilačka, …),
vytápění (nezávislé topení Eberschpächer, Webasto, Ateso, …), schrána plynových lahví, manipulační
zařízení s vozíkem pro plynové láhve, dílenské zařízení ostatní vybavení a příslušenství.
Dílenské zařízení je např. pracovní stůl, skříňka osádky, podstropní skříňka, regál se zásuvkami
a policemi, svěrák, elektrická stolní bruska, elektrická stolní vrtačka, montážní stůl se svěrákem, svařovací agregát, …
Ostatní vybavení je příslušenství, které zajišťuje přiměřené pohodlí, hygienu, bezpečnost a ochranu
zdraví při práci – lékárnička, hasící přístroj práškový, věšákové háčky, prodlužovaní kabely, zemnící kolík, …
Skříňová karoserie je panelové konstrukce. Jednotlivé panely karoserie jsou navzájem sešroubovány a
tvoří jeden celek spolu s rámem podlahy, který je k rámu podvozku (podélníkům) připevněn šroubovými spoji.
Skříňová karoserie se vyrábí v provedení se zadními jedno či dvoukřídlými dveřmi, nebo se zadními
jedno či dvoukřídlými a bočními jednokřídlými dveřmi, které jsou lehké sendvičové konstrukce. Pryžové
těsnění dveří splňuje podmínky absolutní prachotěsnosti. Nade dveřmi jsou umístěny okapové rynky zabraňující
zatékání vody za těsnění dveří. Veškeré kování dveří je provedeno z nerezavějící oceli v leštěné úpravě povrchu.
Otevření, respektive zavření dveří je indikováno kontrolkou na palubní desce budky řidiče.
Podlaha skříňové karoserie je v základním provedení tvořena vodovzdornou oboustranně laminovanou překližkou
s horní protiskluzovou úpravou, případně může být v provedení s horní vrstvou z podlahové krytiny v hladké
či protiskluzové úpravě. Hrany podlahy jsou u dveří chráněny protinárazovou protiskluzovou lištou.
U zadních dveří jsou namontovány výsuvné nebo sklopné schody a madlo, které usnadňují obsluze vstup do vnitřku
skříňové karoserie. Nášlapy jednotlivých stupňů schodů mají protiskluzovou úpravu. Při provozu jsou schody
zasunuty pod skříňovou karoserii.
V levém zadním rohu skříňové karoserie může být umístěna plynotěsná schrány určená k uložení vozíku s láhvemi
pro autogenní svařování. Pro usnadnění manipulace s vozíkem s láhvemi je ve schráně zabudováno hydraulické
zařízení, které zajišťuje spuštění vozíku do úrovně terénu a jeho zpětné zvednutí a uložení ve schráně jednou osobou.
Další variantou přepravy plynových lahví je jejich upevnění v upevňovacích lištách uvnitř nástavby.
PRO ZOBRAZENÍ POPTÁVKOVÉHO FORMULÁŘE KLIKNĚTE ZDE