Zobrazit fotografie
Sklápěčový automobil – SN je vyráběn převážně v provedení se sklápěním třístranným a
je určen pro přepravu různých materiálů (od štěrků, písků, stavebních materiálů až po
paletové zboží). Vozidlo je dle podvozku vhodné pro provoz na vozovkách se zpevněným i
nezpevněným povrchem.
Sklápěčová nástavba může být opatřena bočnicemi z ocelových profilů vyráběných přímo pro
sklápěče nebo z Al profilů valníkového typu, případně ze speciálních sklápěčových Al profilů
včetně speciálních uzávěrů.
Zvedání korby je zajištěno hydraulickým teleskopickým válcem umístěným pod korbou nástavby.
Pohon hydrauliky pro sklápění korby zajišťuje samostatný elektrohydraulický agregát napájený z
akumulátoru vozidla nebo hydraulický agregát poháněný motorem vozidla (připojený na pomocný pohon vozidla - PTO).
Sklápěčová nástavba je konstruována tak, aby vyhověla náročným podmínkám, které na ni budou
v provozu kladeny. Konstrukce korby je různorodá, podobně jako u valníků. Liší se typem a
výškou bočnic, systémem vyklápění (jednostranné, dvoustranné nebo třístranné), otvíráním
bočnic (horním, spodním nebo kombinací) a použitím materiálů. Pro všechny varianty pak existují
různá kování, panty, sloupky i uzávěry. Podlaha je vyrobena z ocelových plechů. U vyšších nároků
na provozní podmínky je pro výrobu podlahy použito materiálů se zvýšenou oděruvzdorností.
Jednotlivé díly nástavby jsou navzájem svařeny či sešroubovány a tvoří jeden celek spolu s pomocným
rámem vozidla, který je k rámu podvozku (podélníkům) připevněn šroubovými spoji.
Sklápěčovou nástavbu je možné dodat s ochrannou sítí předního čela, s ochranným rámem zadního čela –
nosičem dlouhých profilů nebo i v kombinaci s hydraulickým nakládacím jeřábem.
PRO ZOBRAZENÍ POPTÁVKOVÉHO FORMULÁŘE KLIKNĚTE ZDE